maandag 2 juni (t/m maandag 2 juni)
Kantoor, Antoniuslaan 1c, Hendrik-Ido-Ambacht / 18:00 tot 21:00 uur
6/15
Jullie hebben in het praktijkplan voor het programma Meer Tijd Voor de Patiënt aangegeven binnen het kernelement “Anders werken in de praktijk” deel te willen nemen aan de interventie ‘Anders triëren’.
Het doel hiervan is dat praktijkassistenten spreekuurtijd flexibeler kunnen inzetten en inroosteren.
Een training bestaat uit 3 sessies: 2 van 3
uur en 1 van 2 uur.
Het maximale aantal deelnemers per trainingsgroep
is 12 praktijkassistenten. Er kunnen zich meerdere
personen uit één praktijk aanmelden.
In bijeenkomst 1 gaan we beginnen met de basis
van triage: Waar komt het vandaan? En waarom doen we het eigenlijk?
Ook maken we een begin met de structuur van het triagegesprek, waarbij
het denken in toestandsbeelden en de ABCD-check aan bod komt.
In bijeenkomst 2 zoomen we verder in op de
fases van het triagegesprek. Daarnaast gaan we aan de slag met de
NHG-triagewijzer. Hoe moet je deze gebruiken en kan ik er zo veilig
mogelijk mee werken?
De 3e bijeenkomst zal vooral in het teken staan
van MTVP en gaan we de verbinding daarmee maken. De projectleider van
MTVP zal ook aansluiten.
De training bevat veel casuïstiek en we maken ook steeds de
vertaalslag naar MTVP. Daarbij ga je ook veel zelf aan de slag met de
nieuwe kennis.
Training bestaande uit 3 trainingsdagen :
Bijeenkomst 1: Maandag 2 juni 2025
Bijeenkomst 2: Maandag 16 juni 2025
Bijeenkomst 3: Dinsdag 7 juli 2025
17:30 uur inloop met een buffet, training van 18.00 uur tot 21.00 uur. Sessie 3 duurt tot 20.00 uur.
Kosten:
De kosten voor deze driedaagse training
bedragen € 207,50,- per persoon.
De facturatie
verloopt via DrechtDokters
Zit er geen geschikte datum tussen?
Schrijf je in voor de interesselijst en ontvang een email als er een nieuwe datum beschikbaar komt.
Log in om jezelf aan te melden voor de interesselijst
Zit de scholing vol?
Schrijf je in voor de wachtlijst en ontvang een email als er een plek vrij komt.
Log in om jezelf aan te melden voor de wachtlijst